6/11/2013 Επάγγελμα γονέας: ο καλύτερος δάσκαλος του παιδιού! διαβάστε περισσότερα »

Συστήστε αυτόν τον ιατρό στο:

  • Btn-facebook
  • Tweet
  • Btn-email

Ο Γιατρός

Σπούδασα Λογοθεραπεία στο Τ.Ε.Ι. Ιωαννίνων, απ’ όπου αποφοίτησα το 2004. Αμέσως ξεκίνησα να εργάζομαι σε ιδιωτικά κέντρα

διαβάστε περισσότερα

Εκπαίδευση/Μεταπτυχιακά

  • Behavior Analyst Certification Board (BACB)
    Experimental and Applied Behavior Analysis
    2013 – 2013
  • Briefly, professionals in applied behavior analysis engage in the specific and comprehensive use of principles of learning, including operant and respondent conditioning, in order to address behavioral needs of widely varying individuals in diverse settings. Examples of these applications include: building the skills and achievements of children in school settings; enhancing the development, abilities, and choices of children and adults with different kinds of disabilities; and augmenting the performance and satisfaction of employees in organizations and businesses.
  • Panhellenic Parent Education Groups' Association
    Certified Coordinator, Education and Prevention
    2012 – 2013
  • The Nottingham Trent University
    Master of Arts (M.A.), Special Education and Teaching
    2008 – 2012
  • University of Athens
    Department of Developmental Pediatrics, Special Education and Teaching
    2009 – 2010
  • Technological Educational Institute of Ioannina, Greece
    Bachelor of Applied Science (B.A.Sc.), Speech and Language Pathology
    2000 – 2004

Ώρες λειτουργίας

  • Καθημερινά από 2:00 μμ έως 9:00 μμ
Δημητρίου Γούναρη 185, Γλυφάδα, Αθήνα TK 16674
Photo Gallery

Επάγγελμα γονέας: ο καλύτερος δάσκαλος του παιδιού!

6/11/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Τα εμβόλια και ο αυτισμός

30/9/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Παιδί και εργοθεραπεία: 10 σημάδια μέσα στην τάξη

11/9/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Τι πρέπει να ξέρει το παιδί στο νηπιαγωγείο (Β μέρος)

11/6/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Τι πρέπει να γνωρίζει το παιδί στο νηπιαγωγείο;

27/5/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Επάγγελμα γονέας: Πώς να βοηθήσω το παιδί μου στο διάβασμα

18/2/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Το παιχνίδι με τους γονείς! Πως να «ξεκλέψετε» χρόνο για το παιδί σας!

11/2/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Επάγγελμα γονέας: Βάζω όρια στο παιδί μου

21/1/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Το άρθρο του γιατρού στο markos.tv

Πως θα βοηθήσετε το παιδί σας να μάθει 2 γλώσσες ταυτόχρονα

14/1/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Το άρθρο του γιατρού στο markos.tv

Εκπαίδευση τουαλέτας: Το παιδί μου είναι έτοιμο-και τώρα τι;

7/1/2013

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Εκπαίδευση τουαλέτας: Πότε το παιδί μου θα είναι έτοιμο;

10/12/2012

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Το άρθρο του γιατρού στο markos.tv

Τι είναι Πρώιμη παρέμβαση και πότε χρειάζεται

3/12/2012

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο markos.tv

Χαρακτηριστικά παιδιών στο φάσμα του αυτισμού

23/11/2012

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Το άρθρο του γιατρού στο markos.tv

Μαθησιακές Δυσκολίες: Τα συμπτώματα στο σχολείο, στη γραφή και στην ανάγνωση

19/11/2012

Διαβάστε το άρθρο στο enikos.gr

Διαβάστε το άρθρο στο real.gr

Διαβάστε το άρθρο στο markos.tv

Νέα στοιχεία για τα αίτια του αυτισμού

13/11/2012

Το άρθρο του γιατρού στο nowdoctor.gr

Το άρθρο του γιατρού στο enikos.gr

Το άρθρο του γιατρού στο real.gr

Το άρθρο του γιατρού στο fimotro

ΔΙΑΛΕΞΗ

1/1/1970

Διάλεξη με θέμα τις ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Μιλάμε για τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο, τον έγκαιρο εντοπισμό και τη σωστή διαχείριση από τους γονείς και τους δασκάλους.

Η διάλεξη πραγματοποιείται με τη συνεργασία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημ. σχολείου Αργυρούπολης, στο χώρο του σχολείου (Μ. Γερουλάνου και Ελ. Βενιζέλου, Αργυρούπολη) την Παρασκευή 1/02/2013.

Η είσοδος είναι ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Ο Γιατρός

Σπούδασα Λογοθεραπεία στο Τ.Ε.Ι. Ιωαννίνων, απ’ όπου αποφοίτησα το 2004. Αμέσως ξεκίνησα να εργάζομαι σε ιδιωτικά κέντρα λογοθεραπείας στην Αθήνα, όπου ασχολήθηκα με την αποκατάσταση αρθρωτικών, φωνολογικών και συναφών διαταραχών, καθώς και με την παρέμβαση σε μαθησιακές δυσκολίες.

Το 2007, όταν συνεργάστηκα με ένα ειδικό σχολείο ως λογοθεραπεύτρια, αποφάσισα να συνεχίσω τις σπουδές μου στην ειδική αγωγή με στόχο την εξατομικευμένη και ολοκληρωμένη παρέμβαση σε πολύπλοκες διαταραχές, όπως αυτές που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού και άλλες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

Ξεκίνησα παρακολουθώντας ένα ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης για τις γενικευμένες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες τύπου Δυσλεξίας, πιστοποιημένο από τον Edexcel, το Βρετανικό Οργανισμό πιστοποίησης παιδαγωγικών επιστημών.

Ολοκληρώνοντας αυτό το πρόγραμμα, ο φορέας υλοποίησης του προγράμματος, μου πρόσφερε υποτροφία για τη φοίτησή μου σε Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα σπουδών από το Βρετανικό Πανεπιστήμιο Nottingham Trent University με τίτλο Master in Special & Inclusive Education. Την ίδια περίοδο, εξειδικεύθηκα και στη Β’ Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του Νοσοκομείου Παίδων παρακολουθώντας το ετήσιο πρόγραμμα σπουδών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Με γνώμονα τη διαρκή ενημέρωση και εκπαίδευση συμμετείχα σε πολλά σεμινάρια και συνέδρια ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, καθώς και σε εκπαιδεύσεις εναλλακτικών μεθόδων επικοινωνίας και διδακτικών προσεγγίσεων παιδιών με αυτισμό και μαθησιακών δυσκολιών.

Τελευταία, έπειτα από χρόνια δουλειάς και μελέτης, συμμετείχα σε συνέδρια ειδικής αγωγής και παιδοψυχιατρικής ως εισηγήτρια, παρουσιάζοντας έρευνα για τις μαθησιακές δυσκολίες, τη σχολική απόρριψη και την παραβατικότητα. Η ανακοίνωση του συνεδρίου της ειδικής αγωγής βρίσκεται υπό έκδοση από την Εταιρεία Ειδικής παιδαγωγικής Ελλάδος.

Τέλος, λόγω της διαρκούς επικοινωνίας με γονείς, εκπαιδεύτηκα στη συμβουλευτική και το συντονισμό ομάδων Σχολών Γονέων από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Σχολών Γονέων, σύμφωνα με το εξελικτικό σύστημα της Μαρίας Χουρδάκη. Συνδυάζοντας την εμπειρία με τα παιδιά και τις γνώσεις της πρόληψης και της συμβουλευτικής, συχνά συζητάμε με τους γονείς, είτε προσωπικά είτε σε ομάδες, για θέματα που τους απασχολούν ή μπορεί να τους απασχολήσουν στο μέλλον.

Σήμερα, ως επικεφαλής της διεπιστημονικής ομάδας του Πλανήτη, φροντίζω για την άρτια οργάνωση και εκτέλεση των προγραμμάτων παρέμβασης των παιδιών, αλλά και για την ενημερώση και πλήρη συμμετοχή των γονέων και των δασκάλων όπου αυτό είναι δυνατό.

  • Μάιος 2013: 8ο Πανελλήνιο Παιδοψυχιατρικό Συνέδριο, Ψυχική Οδύνη και Ανθεκτικότητα σε συνθήκες κρίσης.
    12 μόρια (12 credits) από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (CME-CPD).
    Αναρτημένη Ανακοίνωση
    «Διαταραχές Διαγωγής, Παραβατικότητα και Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις» Δρ. Μαρία Δροσινού-Κορέα, Φανή Βαγγελάτου ΜΑ, Αλεξάνδρα Γκολφάκη
  • Απρίλιος 2013: 3ο Διεθνές Συνέδριο Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας.
    Προφορική ανακοίνωση
    «Στοιχεία παραβατικής συμπεριφοράς και μαθησιακές δυσκολίες. Μια μελέτη με έμφαση στα συναισθηματικά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα.» Δρ. Μαρία Δροσινού-Κορέα, Φανή Βαγγελάτου ΜΑ (υπό έκδοση)
 
*Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 19 παρ. 2 και 3 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (Ν. 3418/2005) ο ιατρός μπορεί να παρέχει τις υπηρεσίες του χωρίς αμοιβή ή με μειωμένη αμοιβή σε ειδικές κατηγορίες ασθενών, με βάση κριτήρια, που είναι κοινωνικώς πρόσφορα, παραδεκτά και σύμφωνα με το βαθύτερο ανθρωπιστικό χαρακτήρα του ιατρικού επαγγέλματος. Επίσης ιατρός παρέχει τις υπηρεσίες του χωρίς αμοιβή στους συναδέλφους του και στους συγγενείς προς τους οποίους αυτοί έχουν νόμιμη υποχρέωση, καθώς και στους φοιτητές της ιατρικής. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ή ειδικών προσφορών ανήκουν στη διακριτική ευχέρεια του ιατρού. Αναζήτηστε πληροφορίες στο προφίλ του.

**Σύμφωνα με την σύμβαση που έχουν οι ιδιώτες ιατροί με τον ΕΟΠΥΥ, υποχρεούνται να δέχονται στο ιδιωτικό τους ιατρείο όλες τις ημέρες της εβδομάδας τους ασθενείς του ΕΟΠΥΥ και να τους εξετάζουν, να συνταγογραφούν και να παραπεμπτικογραφούν εντελώς δωρεάν μέχρι του αριθμού των 200 ασθενών τον μήνα. Ρωτήστε τον ιατρό σας με εμαιλ ή τηλέφωνο εκ των προτέρων για το εάν θα υπάρχει οικονομική επιβάρυνση (εάν έχει συμπληρώσει το πλαφόν). Οι συμβεβλημένοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ δεν δικαιούνται καμία επιπλέον αμοιβή από τους δικαιούχους, για τους πρώτους 50 ασθενείς που εξετάζουν κάθε εβδομάδα και για τους 200 του μήνα.

*** O ιατρός παρέχει εθελοντικά τις υπηρεσίες του σε αποδεδειγμένα ανασφάλιστους συμπολίτες μας ώστε μέσω του NowDoctor.gr να δέχεται και να εξετάζει αποκλειστικά στα πλαίσια του γνωστικού αντικειμένου της ειδικότητάς του αποδεδειγμένα ανασφάλιστους συμπολίτες μας με τη συνδρομή του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 19 παρ. 2 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας.